IT'S FRIDAY, FRIDAY! And - More Importantly - Have You Seen How Rebecca Black Looks NOW?!

Rebecca Black - Friday

Remember THAT viral video from 2011? Of course you do - it's been stuck in your head for the past five years. But Rebecca Black's transformation will never cease to amaze you!

"Seven a.m., waking up in the morning /Gotta be fresh, gotta go downstairs" There's a one in ten chances that that lyric hasn't been permanently etched in your minds since the release of 'Friday' in March 2011.

And you DEFINITELY haven't erased the music video from your minds; like the weird panic of picking which seat to grab in your mate's car - y'know, the mate who's too young to actually drive. But when you see what Rebecca Black actually looks like now, you'll forgive and forget everything you witnessed, because her transformation is... WOW.

> Remember Rico From 'Hannah Montana'? Well THIS Is What He Looks Like Now...

So let's go back five years, and remind ourselves of Rebecca Black, when she did this...

Rebecca Black - 'Friday'

Now, in 2016, Rebecca Black has TOTALLY grown up and - well - just see for yourself.

Rebecca Black looks so different 2016Pic: Getty

WE KNOW, RIGHT?! A lot has changed since 2011, and now we can assure you that she's gettin' down on Friday. In fact, everybody's lookin' forward to the weekend. DAMN! We're singing it again, aren't we?!

You May Also Like...

Lilah Had 10 MINUTES To Transform George Into Kim Kardashian.

And we're pretty impressed tbh!

01:44

SM:TV

Ant & Dec Just Confirmed That SM:TV Live Could Return Very Soon

Leigh-Anne Pinnock joins Snapchat

80+ Of The Best Popstars You Should Have On Snapchat

My Capital App

Want To Control The Music On Capital? Now You Can With Our New App - My Capital!

  • Top Ten
  • 11 - 20
  • 21 - 30
  • 31 - 40
  1. 1
    How Would You Feel (Paean) artwork
  2. 2
    Shape Of You artwork
  3. 3
    Human artwork
    Rag N Bone Man
    itunes
  4. 4
    Castle On The Hill artwork
  5. 5
    I Don't Wanna Live Forever artwork
  6. 6
    Chained To The Rhythm artwork
  7. 7
    Be The One artwork
  8. 8
    You Don't Know Me artwork
  9. 9
    It Ain't Me artwork
  10. 10
    Play That Song artwork
    Play That Song
    Train
    itunes
  • Top Ten
  • 11 - 20
  • 21 - 30
  • 31 - 40