Scotty T Has Made A Cameo In Neighbours And It's 100% The Best Thing You'll See All Week

13 May 2016, 12:23

Aaron and Scotty T on set of Neighbours

It’s the cameo that we have all been waiting for - Scotty T appearing in Neighbours.

Yep, the Geordie Shore fan favourite has gone down under and put in a guest appearance in everyone’s favourite Australian soap, Neighbours.  

Playing himself, complete with his signature Geordie accent, the scene was all about his Newcastle slang getting completely lost on Australian native, Aaron Brennan (played by Matt Wilson). 

> The MUST-SEE Red Carpet Photos From Cannes Film Festival 2016

Scotty T on Neighbours

Aaron, a budding businessman and also seriously hot, was clearly impressed by Scotty’s good looks and his, ahem, 'Geordie charm', and tried to recruit him for a ‘little boutique business’. To which Scotty replies: “Woah woah, yeah mate, I’ve got a bird man, you radgie”.

Tbh, that would get lost on us as well so we can only imagine how Aaron felt! 

100% missing what Scotty meant, Aaron replies, “Does your bird do any tricks?”, to which Scotty asks him what he is "cracking on about". LOL.

Scotty T on Neighbours

Ending the conversation with the classic "jog on", Scotty begins to walk away, leaving a bewildered Aaron in his midst… ACTUALLY jogging on the spot. 

It was safe to say that Twitter was highly impressed with his appearance: 

Check out Scotty T’s acting debut right here: 

You May Also Like...

Justin Timberlake - 'It's Gonna Be May'

Justin joined Dave, George and Lilah and as it's would've been rude not to...


Leigh-Anne Pinnock joins Snapchat

70+ Of The Best Popstars You Should Have On Snapchat

Capital FM iOS App 2015

Download Our AWESOME New Free Music App - Now Also Available On Android!

  • Top Ten
  • 11 - 20
  • 21 - 30
  • 31 - 40
  1. 1
    Shout Out To My Ex artwork
  2. 2
    Say You Won't Let Go artwork
    Say You Won't Let Go
    James Arthur
  3. 3
    Rockabye artwork
  4. 4
    Starving artwork
    Hailee Steinfeld & Grey ft Zedd
  5. 5
    Sexual artwork
    Neiked feat. Dyo
  6. 6
    24K Magic artwork
  7. 7
    Closer artwork
  8. 8
    Starboy artwork
    The Weeknd feat. Daft Punk
  9. 9
    My Way artwork
  10. 10
    The Greatest artwork
    Sia feat. Kendrick Lamar
  • Top Ten
  • 11 - 20
  • 21 - 30
  • 31 - 40